nedjelja, 13. ožujka 2016.

Namaz od bijelog graha




Sastojci:

2 limenke bijelog graha
2 žličice senfa
1 veći režanj češnjaka
1 žličica mažurana
1/3 žličice mljevenog pimeta
3 žlice maslinovog ulja
1 vrhom puna žlica delikatesnog suhog kvasca
sol i papar po želji

Priprema:
  1. Grah iscijedite. Češnjak nasjeckajte ili naribajte na sitnom ribežu.
  2. Sve sastojke stavite u blender i izmiksajte u glatku smjesu.
  3. Namaz se može čuvati u hladnjaku do 7 dana.


Dobar tek! :-)



Izvor: Jadłonomia (uz sitne modifikacije)

4 komentara:

  1. Ajme ovo motam probati.
    Ovisna sam o kupovnom hummusu ali doma radim namaz od smeđeg ili crvenog graha sa masl.uljem, lurkumom, chillijem i limunovim sokom. Dodam još neke začine po želji ali to mi je ugl baza.
    Jesi probala crni grah? Navodno ima najviše proteina od svih vrsta.
    Čemu služi delikatesni suhi kvasac?
    I mogu li umjesto pimeta koristiti npr đumbir u prahu? Imam ga doma ali nikako iskoristiti...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hummus je odlican :) Jako je jednostavan za napraviti, nije ni potrebno kupovati tahini koji je inace skup. Mozes sama sprziti sjemenke sezama na laganoj vatri pa ih samljeti u mlincu za kavu.
      Tvoja baza isto zvuci dobro :-) Vegan sam 9 godina pa sam probala raznorazne namaze, ali nisam jos od crnog graha.
      Delikatesni suhi kvasac u namazima pojacava okus, a i zdrav je. Djumbir u prahu nece biti dobra zamjena za piment. Mozes piment izostaviti.
      Kad ne budes imala nikakvu bolju ideju za rucak, naribaj mrkvu i sprzi zajedno s cesnjakom i djumbirom. Mozes pojesti s pastom. Meni je to odlican obrok :-)

      Izbriši
    2. Odlično, hvala na odgovorima. Isprobam pa javi dojmove ovdje ;) Suhi kvasac ima u svim dučanima jel tako? Ako me sjećanje dobro drži mislim da je jeftin, ali me ispravi ako sam u krivu.

      Izbriši
    3. Vjerojatno mislis na suhi 'Digo' kvasac koji ima u svim ducanima. Ne, nije taj. Radi se o susenim pahuljicama kvasca. Izgleda otprilike ko krusne mrvice ;) Mozes ga naci u vecim marketima i trgovinama sa zdravom prehranom. http://advent.hr/delikatesni-suseni-kvasac-80-g-proizvod-159/

      Izbriši